torsdag den 10. juli 2014

Sommerens sysler på Primulavej

En dejlig ferie er i fuld krig og måske når jeg alt det jeg havde håbet... måske ikke :P Men jeg er da i gang med lidt hist og pist.

 Der hænger nemlig nu to flotte sengehylder med lamper, på vores soveværelse. Lamperne, som jeg købte på FDF loppemarkedet, er nu hængt op og har fået selskab af to flotte glødepærer med rødligt lys. De er bare flotte når rummet er helt mørkt! Og nedenunder hænger de fine teaktræs sengehylder med den fikse skuffe. Selv Anders er begejstret ;-)








Og jeg har klippet stoffet ud til at sy hyggebukse-par nummer to, i det vilde retro stof! Jeg glæder mig til at få dem på (og til at få dem syet færdig :P)






Sidst, men ikke mindst var jeg i weekenden med min søde familie i sommerhus hvor vi slog vejen forbi "Dukkehuset", en antik og vintage butik i Struer. Der faldt jeg over dette flotte broderi og den kunne jeg ikke lade blive der. Nu går jagten ind på en ramme, så må vi se om jeg er heldig ;-)