søndag den 8. november 2015

Det har været hyggeligt!

Men den går ikke længere. Når man lever blog-livet, må man også gøre det ordentligt. Jeg er ikke så stor fan af at gøre noget halvt og slet ikke over en meget lang periode, hvis der ikke er udsigt til, at jeg kan gøre det helt igen.
Derfor har jeg valgt, at jeg ikke længere kommer til at blogge på Retroelskeren. Det kan næppe komme som et stort chok, for det har stået helt vanvittig stille siden februar.
For nylig fik jeg virkelig spørgsmålet ”hvad er meningen med livet” ind under huden. Er det familien, kreativitet, arbejde, studie, kondition, frivilligt arbejde, venner eller noget helt andet der skal have den centrale plads i mit liv. Hvad vil jeg egentlig prioritere?
Det lidt ledende spørgsmål gav mig b.la. det svar, at jeg simpelthen ikke kan prioritere bloggen højt nok. Den dårlige samvittighed over manglende indlæg er ikke en skygge, jeg har lyst til skal blive hængende over mig.
Så det hár virkelig været hyggeligt, men en æra slutter her :-)
Har I lyst til fortsat at følge lidt med lægger jeg jævnligt billeder op på Instagram under beritbitsch. Og så er der nogle ganske få udvalgte kan se frem til en sms i ny og næ ;-)

Til at slutte på "a walk down memory lane" - lidt billeder fra bloggens tid.














Hvad er meningen med dit liv? :-)
Hav det dejligt!