fredag den 17. oktober 2014

Efterårssysler

Det er også blevet efterår i Odense, selvom det dog ikke betyder at aktivitetsniveauet er steget så meget som jeg kunne drømme om. Skolen er bare træls og jeg prøver mildetalt bare at flygte fra den ved at hækle og stene foran fjernsynet og glæde mig til den 15. december hvor vi har afleveret eksamensopgave og der nærmest er barsel - godt med noget at se frem til :-)

I eftermiddag har jeg pyntet rammen som hænger på væggen på kontoret med fine nye ting - babyting :P






Jeg har også været på indkøb for en uges tid siden og købe disse fine kasser fra Søstrene Grene til at have nogle af alle mine krea-ting i. Anders har fundet en dymo (prægemaskine) i genbrug til en sølle 10'er og derfor er kasserne nu sirligt "pyntet" med et lille navneskilt - lige min stil!





Og fordi det går så godt med flygte fra skole og lektier er barnevognstæppet skam også færdigt med en fin blå kant rundt - så nu kan Blyp holde varmen i barnevognen - når han engang kommer til verden.





Ret mange genbrugsbutik-besøg bliver det stadig ikke rigtig til, men jeg har købt den her fine tallerken i en retro butik i Odense. Det er en dyb tallerken, men den skal bruges til at servere i når der engang i mellem kommer fint besøg på Primulavej. Den matcher nemlig et andet lille fad jeg har erhvervet mig og ønsker mig mere serveringsudstyr af.



Nyd efteråret derude! :-)