onsdag den 1. oktober 2014

Når genbrugsbutikkerne er kedelige...


...Ja, så må jeg jo købe ind andre steder! Der er simpelthen så langt mellem de spændende ting i genbrugsbutikkerne at jeg efterhånden aldrig rigtig kommer rundt og kigger. Der er så vanvittigt mange opkøbere og priserne er tårnhøje hvis der endelig er noget godt. Så facebook er min nye ven til at finde lækre ting og jeg er ked af hvis der allerede nu er gået baby-mode i blogindlæggene. Min mave, mini-Bitsch og mine tanker vokser den vej og det glæder jeg mig over. Det betyder ikke at der ikke er andre ting som dels er vigtige og som jeg gerne vil bruge min tid på, men det bliver en del af det - genbrugskøb og kreaprojekter :-)


Jeg har købt de her skønne natdragter brugt - han bliver verdens bedste supermand!





Voksdug til at sy betræk til puslepuden er nu indkøbt, puslepuden har jeg fundet på den blå avis til 25 kr, så nu kan den bare komme anton hvis den tørklæde :P




Ferdinand er den bedste prøvebaby der findes, han passer i hvert fald godt til barnevognstæppet som nu nærmest er halvt færdigt. Det går lidt hurtigere at hækle det her tæppe når nu jeg modsat mit blomstertæppe ikke skal hæfte 6 ender på hver blomst hele tiden ;-)



Jeg elsker zig-zag mønsteret!